Thursday, April 19, 2012

Biasa saja.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Teheeee. Hai u'olls! Rindu nak meluahi perasaan kat sini nye pun tapi seperti biasa bila dah depan lappy terus blank tak tahu nak update pasal apa.

Itu salah satu sebab la selain dari kesibukan yang melandai diriku ini nye pun. HAHA. Annoyed. I know. :p

Anyway, ramai sangat dah kawan-kawan aku yang dengar-dengarnya nak bertunang pertengahan bulan ni dan melansungkan kenduri hujung tahun ni. Alhamdulillah, aku happy dengar berita-berita gembira macam ni. Kadang-kadang rasa macam aku pula yang terlebih excited.


Oh, next week dah start mid semester examination! Grrr, aku tak ready apa pun lagi. Assignments pun banyak tak settle lagi. Tsk, aku dah tak pandai bahagi masa. Sedihnya.

Satu hari ada dua paper then finish! Tak tahulah boleh buat ke tak semester ni. Aku rasa hidup aku macam huru hara je semester ni. Padahal bukan banyak subjek pun aku ambil. Pfttt.

Takde mood dah nak update. Huu.
Till we meet again. Daaa~


click, click, click! ;)

No comments: