Wednesday, March 27, 2013

Gimme some motivation, will you?

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

Anyeong! Cuti dua minggu dah habis. Kalau orang tanya cukup tak cuti dua minggu kau? My answer is, perfect! Bagilah, seminggu ke, sebulan ke, setahun ke, I'll be fine with it.

So, basically, short sem dah start and I just don't have a good feeling about it. :(

Ada kelas yang aku tak attend and activity yang aku tak participate. Tak semangatttt, acaneee?


Say hi to my kitten. Aku letak nama dia Baby. Hahaa. Aku pun tak tahulah mana datang idea nak letak nama baby tu. Aku tengok muka dia terus aku terpanggil dia 'baby'. Mungkin sebab dia cute sangat kot. He is cute, isn't he?

Not to you, obviously, it's just me. Pffftt I don't know what I'm doing here.


My own version of shepherd pie. Salty. I'm such a loser.

Okay, sekarang nak sorokkan muka bawah bantal dan nangis. Bye!

No comments: