Thursday, September 30, 2010

bebel sajeee

Assalamualaikum n Hi!

Blablabla.

Hari ni aku takde hot story nak cerita. Cuma melawat blog'' yang aku dah follow dan menjadi stalker blog'' yang ramai pengikut. Tapi takdan pun nak baca banyak''. As always, internet di bawah tahap beku. Aku pun tak tahulah apa masalah internet ni. Mungkin upload video banyak sangat kottt.

Badan letih la. Rasa nak membuta je sekarang ni. Tapi mak ajak g somewhere pula. Haihh ni la masalah aku. Tak boleh berjalan banyak tempat sikit, balik je mesti lumpuh satu badan. Eh, tak la sampai lumpuh. Na’uzubillah. Haha, orang dah biasa duduk rumah macam tu la jadinya.

Sabtu ni aku harap sangat dapat ke rumah ibu dengan kawan-kawan yang terdekat ni. Tapi nampak gayanya macam tak tercapai je hasrat aku tu. Jangan cik Eka tu pun tak jadi ikut sudah la. Mereng aku sat g. Hahah! Okey, rasanya cukuplah aku merapu. Readers mesti kurang faham dengan apa yang aku bebelkan ni. So, daaa!~

No comments: