Wednesday, September 15, 2010

I'm a bad daughter

Assalamualaikum n Hi!


They are my parents. I love them. I always mention that they are my priority

But now,

I’ve made my parents upset. I feel bad. Very bad.

I’m sorry. I am truly sorry. I won’t do that again. I swear.


6ixth Sense - Dari Hati

Oh Tuhan
Tolonglah diriku
Aku sungguh menginginkan dia
Tuk mencintaiku
Dan mendampingiku
Di dalam hidupku ini



Oh Tuhan
Bukalah hatinya
Untuk melupakan kesalahanku
Yang telah menjadi duri
Di dalam hatinya
Dan melukai hatinya


Tolonglah
Dekat aku
Yang melukaimu
Aku ingin
Engkau tahu
Aku selalu cinta padamu



Aku telah menyesalinya
Semua


Salam AidilFitri. Maaf zahir dan batin.

4 comments:

jannerozman said...

dear, ape jadi???

hmmm :?

Qis said...

melanggar perintah mak ayah. :'(

Siti `Aisyah Mahmood said...

pe koh dah bt neh..mmg jaat la ko..bru nk tao ker..hehe

Qis said...

tak la. dh lame dh tau sbna'y. mlas je nk heboh. huhu