Sunday, December 4, 2011

Life update.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Ehehe saja nak enterframe dekat blog sendiri. Boleh?

As usual, bila masuk semester baru confirmlah sibuk. Dengan ketiadaan internet dan kemudahan untuk online dengan selesa memang susah nak update blog. Itu salah satu sebab juga aku deactive facebook.


Semester ni aku ambil pastry n bakery yawww. Sangat excited sebab dalam kelas hanya ada sepuluh orang students. Pastu chef pun comel dan sangat baik. Heeee :D

[apple pie, blueberry cheese tarts, egg tarts, fruit tartlets]

Boleh dikatakan all the lectures for this semester sporting and happening! However, semester lepas lagi seronok la daripada semester ni sebab classmates tak best. HAHA. Jahat, busuk hati kau ni.


After all, I guess I have to apologize to my friends. I'm sorry for being so selfish cause deactivate my facebook. Aku tahu facebook adalah salah satu cara berhubung dengan semua orang secara percuma tapi aku perlu masa. Aku tak cukup kuat untuk lihat semua yang ada di facebook. Berjalan n berkeliaran di facebook orang dan tengok updates setiap manusia buat aku rasa tertekan.

Dan untuk mengelakkan rasa-rasa yang tak sepatutnya, I've decided to deactive it. No worries, I'll be back sometime in the future :)

3 comments:

Siti `Aisyah Mahmood said...

terlioq weyh aq tgk post kau kali nih ! ;P

jannerozman said...

i miss u fucking damn much on fb ! :P pls come back soonnnnnn!

Qis said...

@ecah: lapo la tu sb tu telioq. haha

@jan: soon, insyaAllah. heee :D