Tuesday, January 22, 2013

Terus kehadapan

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

Tak sempat nak bernafas lepas habis mid sem exam dah kena get ready untuk final. Banyak lagi tugasan-tugasan yang tertangguh. Hmm, bertangguh itu memang saya! Eheee.


Nak merungut memang tak boleh sebab bila fikir-fikir, bertuahnya dapat sambung belajar. Tak semua orang berpeluang dapat apa yang aku dapat. So, aku kena bersyukur dan jalankan tanggungjawab sebagai pelajar. It's nice to have someone that makes you always keep on track.

Actually tengah geram dengan orang yang tak faham bahasa. When I said, don't look for me, then I mean it. Experience taught me a lot. Now it's time to grow up. Masa untuk serius! Grr~ Saya dah tak suka awak laaaa, buat apa awak cari saya lagi?!~

Bye!
Eheh emo. Nite. Esok kelas jam 8 pagi. Need rest.

click, click, click! ;)

No comments: