Tuesday, January 8, 2013

Nothing.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

love is when you ready to get hurt

Rushing. Sekarang ni minggu exam. Assignment tak siap lagi, report kitchen tak print lagi, revision tak start lagi. Gulp. Entah apa yang buat aku rushing pun aku tak tahu.

Untung cuma ada 2 paper je untuk exam ni, kalau tak memang tercungap-cungap jugaklah nak kejar satu-satu.

Aku tak tahu kenapa dalam ke'busy'an ni aku terasa nak update blog. Nak kata bersawang tak sangat kot, nak kata ada benda menarik nak share pun tak juga. Dah tu apa pekdahnye aku berada di sini?

*Angkat bahu*

long way to go

Backspace segala benda yang aku taip tadi. Rasanya tak wajar nak share kat sini. Hukhuk.

Wish me luck in the exam. I'll struggle to get what I dream for and will make my parents proud.

By the way, Happy New Year all! Hope this is not too late. Hehee


click, click, click! ;)

No comments: