Wednesday, May 29, 2013

Moment

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

Badan seram sejuk macam orang nak demam. Hopefully tak demam. Tsk. Kalau demam makin malas la diri yang dah sememangnya malas ni.

So, macam yang aku cakap, aku nak cerita pasal beach aite? Ceh, bajet macam exclusive sangat je cerita tu. Hahaa. Taklah exclusive as you imagine.

Ceritanye camni, last two weeks classmate aku cakap dia pergi PD sejam je dari Shah Alam and I was like "seriously??!" Aku memang fanatik dengan pantai. Suka gila kalau nak lepak lepak kat pantai tapi membayangkan pantai pantai yang indah memang tersangatlah jauh, aku pendam je la.

Tapi bila classmate aku cakap camtu, aku terus teruja. Lepas kelas terus ajak geng geng aku pergi PD. Paling kelakar I kept buzzing their ears 'bout going to PD. Macamlah best sangat PD tu kannnn.

Eh, kisah plak aku? Dah aku suka pantai, suka hati akulah en en en? Hahaa yang emo tiba tiba ni kenapa pulak?

Plan ala kadar je. Kitorang decide nak pergi lepas exam. Final aku habis awal, hari selasa dah habis tapi kitorang gerak hari khamis since ada lagi yang tak habis exam. Petang jugaklah kitorang gerak dalam pukul 5 lebih sebab nak tunggu habis kerja segala bagai.


Nampak tak muka teruja aku? Chubbynye saya =_=* Celah mana diorang cakap aku dah kurus pun aku taktau.

Ok sambung cerita. Kitorang dengan taktau jalannya main redah je highway tiba tiba tank minyak menyala pastu jalan jam. Oh memang berdebar kot time tu tapi wat rilek je. Alhamdulillah kitorang sempat sampai RnR Seremban. Then we continue our journey. Dah taktau jalan guna la gps tapi salah jalan jugak. Biasalah, gps bukan boleh percaya sangat. Hahaa realitinya kau yang tak reti guna. Dushhh!~


Aku tak ingat kitorang sampai pukul berapa. Bila sampai je terus turun laju laju pergi pantai. And the best part is, tak ramai orang dan tak panas. Teheee~


Sempat la tengok matahari terbenam. Subhanallah, cantik sangat.








Gambar tak ikut turutan. Maklumlah, orang 'rajin'. Okeh, that's it. Hutang dah lunas. Till then, take care! :D

click, click, click ;p

No comments: