Wednesday, May 29, 2013

Phew...

Bismillahirahhamanirrahim.
Assalamualaikum.


Semalam aku pergi servis persona setelah berkurun tangguh. Nasib baik persona tak pernah buat hal sebab asyik bertangguh bawa dia pergi servis.

Masa mekanik tu sibuk godek godek persona, aku tanya "Kereta ni banyak problem kan?". Mekanik tu terus sengih macam kerang busuk. Perempuan kalau kena lamar pastu dia sengih sengih tu tandanya dia setuju.

Tapi mekanik tu bukan perempuan dan dia bukan kena lamar pun. So sebenarnya kereta aku ni dah tahap nazak ke apa? Aku jadi confius sendiri.

Jawapannya, yes. Mekanik tu cakap kereta tu banyak problem. Ada dua benda yang dia cakap rosak tapi aku lupa apa dia. Well perempuan, kalau pandai isi minyak petrol pun dah kira hebatlah. Kalau cakap pasal part-part dalam kereta memang langsung tak tahu.

Ke aku je yang macam tu? Ok, cut it short. Conclusionnya, kereta tu memang kena buat major servis. Nantilah, kena kumpul duit dulu.


Lama juga aku tak update en? Sorry for the long pause. Aku busy gila short semester lepas, macam tak cukup tanah aku dibuatnya kehulu kehilir sampai ramai orang tegur yang aku dah kurus. Hahaa I don't know whether it's a good thing or what.

Sekarang aku tengah cuti sem, so bolehlah rileks sikit. Itu yang last week aku ajak kawan kawan aku pergi beach. Tenangkan fikiran la kononnya. But it works! Alhamdulillah, seronok tengok pantai, ambil udara segar sikit. Segar ke masalahnya? Hahaa.

Aku cerita lain entry la pasal beach ni. Soon. Kalau aku rajin. Teheheee ;P

Till then, take care u'olls!

click, click, click! ;)

No comments: