Saturday, March 19, 2011

Camwhoring @ MSU

[with Jan @ MSU]

Assalamualaikum. Hi u'olls. Rindu I tak? HAHA. Okey, aku gedik.

Semalam aku n Jan dengan suka hatinya pergi melawat swimming pool dekat MSU. Yela masa orientasi tak buat pun detour @ MSU, jadi ktorang round la sendiri.


[@ swimming pool, MSU]

Tapi swimming pool ni ada satu je? Cane aku nak berenang? Kena campur laki ngan perempuan ke?
Eceh beriya tau aku ni. Padahal berenang pun tak reti. HAHA

Bilik mayat  pun tak dapat masuk. Tsk, I teringin tau masuk bilik mayat tu. Tengok otak yang senior-senior kata terendam dalam air.
Baca leklok eh. Bukan nak tengok otak senior, tapi nak tengok otak yang ada dalam bilik mayat tu. Paham?
Pastu boleh jadi zombi makan otak.
Otak, otak, otak~
Heh.


For the next two weeks aku akan ulang alik sorang-sorang je la sebab Jan akan ke Mekah mengerjakan umrah dengan keluarganya yang tercinta. Selamat pergi dan balik dear. Gonna miss you <3

Nanti kau dah balik kita hang out dengan Eka okey :)
Can't wait for that moment.

click, click, click! ;)

2 comments:

jannerozman said...

gonna miss u too la dear.
take care. n 4 d nx 2 weeks, jgn park bwh f/over n jgn jln tgh2 jln. aku tk de nk trik tgn ko. hehe :D

Qis said...

ai ai capten. haha. alaaa jln raya tu kan luas :P