Friday, March 11, 2011

Tamat sudah orientasi.

Assalamualaikum. Hai u'olls. Amacam, sihat? Alhamdulillah.
Hari ni adalah hari terakhir orientasi di MSU.
Apa? Dah hari terakhir?
Sebelum ni tak story pun nak masuk MSU. Alaaa, bukan apa aku nak tengok dulu MSU ni macam mana gempaknya. Kalau okey baru aku storyboard.

Haaa, nampak nampak? Ada udang disebalik mee. By the way, MSU syiok okey!
Tolak segala jenis yuran dan jammed kat Shah Alam. HAHA.
So far okey la. Aku dah excited nak mula kelas walaupun belum jumpa lagi kawan-kawan yang satu program dengan aku. Mungkin sebab dah lama sangat cuti kot itu yang excited gila nak belajar balik tu. Teheee.

[I want to be a shining star]

Honestly, banyak gila benda yang aku nak kongsi, yang aku nak cerita, yang aku nak merapu tapi takut panjang sangat pula entry ni nanti.

Esok aku akan terima anugerah.
Anugerah apa? Haaa tu yang kita nak tahu. Later on aku update. Kalau rajinlah.
Hopefully dengan penerimaan anugerah ni aku akan lebih agresif untuk menerima anugerah seterusnya dalam masa yang singkat.

I want to beat the best! Till then, see ya :)

2 comments:

Siti `Aisyah Mahmood said...

apsal ko pegi msu ? ko smbg tesl kerr..??

Qis said...

hmm cari suasana bru kot.
ble sebut suasana baru maknanya kos pn baru. HAHA