Monday, June 27, 2011

Sibuk

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Jam berdenting 12 kali menandakan malam semakin larut. Kalau dalam cerita Cinderella, confirm si Cinderella tu terkedek-kedek lari sampai tertanggal kasut nak balik rumah. In reality, jangan haraplah nak balik seawal tu. Mungkin ada yang baru terjengket-jengket nak keluar rumah lepak dengan member tengok maharaja lawak dekat kedai mamak. Eh?

Fine, aku ketinggalan keretapi. Maharaja lawak dah habis. Surprisingly, Sepah menang. Okey, mungkin dia layak, tapi aku lagi suka Jozan. Heee, cakap banyak pun tak guna. Bukan aku dok mengundi pun.

Anyway, dalam masa beberapa hari ni aku rasa macam tak berapa nak sihat. Mental aku sedikit terganggu. I have a serious crush! Duhh~


For the very first time (I guess), I have a chat with my crush. Argghh serius aku tersengih-sengih lagi sekarang ni bila ingat momen tu. Macam kerang busuk!

Dan yang paling teruk sekali, bila tengok nama dia pun dah boleh buat aku bersemangat. Gila tak gila? Sangat gila. Aku search nama dia dekat FB semata-mata untuk tengok gambar dia. HAHA. Scary kan aku ni. Tsk tsk. Such a stalker! >.<


I am practically busy with this new life. Ececeh poyo gila ayat. But seriously, its true. Weekend pun menghadap report & assignment. Lepas tu nak kena baca nota untuk quiz. Pfffttt~

Tapi, tapi aku bukan merungut. Just for your info je. Ngahaha. Macamlah ada orang yang nak tahu. Till then, see ya!

click, click, click! ;)

No comments: