Saturday, February 18, 2012

Karut.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Heaven! Pagi-pagi lagi dah makan kek indulgence yang adik aku beli dari secret recipe. Semalam sembang dengan mak, mak cakap adik aku nak belanja makan kek sebab dia baru dapat gaji tapi dia tunggu aku balik. Nyehnyeh terharu makkk~

Muahaha.

Sebenarnya takde benda nak diupdate. Saja nak buang masa korang. HAHA.


That, happen everytime. Tak tahu dari mana nak cari kekuatan untuk ignore that person. Sekarang, aku tak layan dia sebab aku takde kredit. Aku rasa ianya idea yang bagus. Tak payah topup selama yang mungkin so aku tak payah layan dia kan?

Bijak tak idea aku? Ngeee :D


click, click, click! ;)

2 comments:

Siti `Aisyah Mahmood said...

aku nak gakk..nyumm2...

Qis said...

jom la blik sg blh klo free sat n sun. nt blh sruh dia blnje.