Tuesday, February 14, 2012

Jujurlah.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

Matahari sudah menunjukkan dirinya. Alhamdulillah, hari ni aku masih bernafas dan berpeluang jalani kehidupan hari ni. Susu yang siap dibancuh dibiarkan sejuk. Banyak kerja yang tertangguh.

Pun begitu, keinginan hati tak boleh dilawan. Menggeledah facebook dan berjalan di blog-blog orang lain menjadi kebiasaan. Heh, ni lah padahnya kalau salah gunakan kemudahan yang tersedia.


Oh oh! Apa yang aku nak share sebenarnya? Aku pun dah lupa. HAHA. Maaf, aku bab bagi intro merapu memang meleret-leret. Pastu main point yang nak disampaikan hilang ditelan masa.

Ececey, apsal ayat aku jiwang-jiwang je ni? Grr...

Anyway, final exam is just around the corner. Draft schedule untuk final ni pun dah keluar. Ngeee practical final exam lagi lah dah makin hampir. Tinggal dua minggu je lagi beb! Acane? Dah la recipe book pun tak buat satu hape pun lagi. Gulp! Aku memang suka cari masalah. Hikhik.


Ahhh aku rindu ibu! Dah setahun lebih kot tak jumpa ibu. Rindu sangat. Even mak aku pun aku rindu walaupun baru seminggu++ tak balik rumah.

Manja? Nak kata aku manja? Katalah, tak heran pun. Yes, aku memang manja! Cengeng, mengada-ngada, gedik, blablabla. Biarlah, at least aku tak menyusahkan orang.

Okey, mungkin aku ada menyusahkan orang yang dekat dengan aku tapi tapi tapi biarlah. Itu je la cara aku nak bagi diorang ingat kat aku. Kan? Hehe.


Aku tak kisah kalau orang tak suka aku sebab aku tak cantik, hodoh, tak ayu, etc. Tapi aku sangat kisah kalau orang benci aku sebab perangai buruk aku. So, please let me know perangai buruk aku yang korang tak suka. Yang korang benci sangat, yang buat korang rasa nak lempang aku lelaju sampai melekat kat dinding.

Deal?
Nice.
Till then, see ya!

"kenangi hari semalam, perbaiki hari ini, positif hari esok."

click, click, click! ;)

No comments: