Tuesday, October 23, 2012

I iz loser

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

Minggu kedua cuti. Hmmm I think I gain weight. Uhuuu.


Kalau orang tanya apa yang aku buat sepanjang cuti ni, my answer will be "Tengok cite korea!". Ngehehe. Dah dua drama korea aku habiskan dalam minggu lepas.

The King 2 Hearts.

Cerita ni menarik bagi sesiapa yang minat cerita aksi. Heroin dalam cerita ni pun mainkan peranan dalam aksi-aksi ganas yang terdapat dalam cerita ni. Aku rasa heroin dia lagi banyak beraksi daripada hero. Ada juga part kelakar dalam cerita ni, nak nak lagi time hero suka perasan lelebih bajet macam dia handsome sangat. Bluerghh~

aku suka hero ni :)

Aku tak tahu cerita lain tapi aku rasa cerita ni agak panjang juga, ada 20 episod. Bila tiba part serius mat yus tu jadi bosan la. Aku skip je part part camtu. Ngehngeh.

Ending cerita ni unexpected. Sedih juga la endingnya. 4 stars out of 5.

Playful Kiss


Cerita ni sangat common. Cerita cinta yang santai dan tak pening kepala nak fikir. Cerita ni pernah ditayangkan kot kat 8tv. It's kind of old story juga la. Seorang gadis yang suka dekat seorang jejaka yang genius for four years in a row! Heh. Aku pernah suka dengan someone for about 7 years. Lame, I know. But at least gadis tu dapat juga lelaki yang dia minat. Ehh did I told the ending already? Ouhh backspace backspace! >_< 


Heroin dalam cerita ni sangat suka berangan dan agak clumsy. Ehem terasa macam cakap depan cermin. Teheheee. Anyway, ending dia sangat sangat dah boleh agak. K bye.

ilikehim. he's sooo sweet ^3^

3.5 stars out of 5. Banyak part yang aku skip dalam cerita ni. Sangat cliche dan bosan. As for me, best lagi cerita My Grilfriend Is a Gumiho.

Selain melayan handsome boy kat korea, aku main game! Game yang aku cari time bosan tahap gaban.


Takde faedah langsung post kali ni. Totally buang masa kan? Adik-adik jangan ikut perangai kakak okayyy. Annoyed. Noted. Dah bye. Bye.

click, click, click! ;)

No comments: