Wednesday, October 24, 2012

Le outing

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

Terasa macam nak update belog pasal outing semalam tapi malas nak susun ayat.

What about just sharing few number of photos?
Good idea, isn't it? Heheee.

le appetizer

We went to UiTM Shah Alam to attend one of my friend's cousin punya project besides meet the lovely Ilaika! *excited*

le girlfriends

le soup

le main course

le dessert

Pergi dengan perut kosong bekeroncong rentak rock semua ada, pastu balik dengan perut kenyang senang hati. Ngehngeh~

Lepas makan masing-masing blur tak tahu nak pergi mana. Pergi la merayau dekat SACC Mall. Dan sebelum balik kitorang spend time dekat tasik. Snap satu dua gambar pastu haus. Gosip gosip sikit kat kedai kopi then balik. Hahaaa.

le friendship

"Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend." ~ Albert Camus
Hope to see both of them again. ^^v


click,click, click! ;)

No comments: