Thursday, October 18, 2012

Hey there!

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

Anyeong! Hehe dah lama tak merapu kat sini. Busy? Aku takkan jadikan tu alasan kenapa aku lama tak membebel kat sini. Malas? Yep, sangat tepat. :)


Anyway, oh thank God, it's holiday! Yeayyy ^^. Sebenarnya dah dekat seminggu aku start cuti. Banyak benda yang dah dirancang sebelum cuti tapi kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan segala-galanya. Tak kisah la tu, selagi boleh bernafas pun dah kira Alhamdulillah.

Seperti semua sedia maklum, bulan ni, bulan depan dan bulan kedepan lagi adalah bulan yang akan ada banyaknyeeeee kenduri kahwin. I'm so excited since few of my friends get involve too! Heheeee. And not to forget my cousins.

What can I say? Hmmm nothing much, congrats! Semoga rumah tangga yang dibina berkekalan, dapat zaujah dan zuriat yang menyejukkan mata dan hati, menjadi pengubat duka lara, dannn to make it simple, semoga bahagia dunia dan akhirat. Amin. InsyaAllah.

Aku baru tamat semester 3. Here are some activities that I did for the whole semester.

f&b project

f&b project againnn

Dua gambar kat atas adalah gambar selepas projek siap selesai done finish ohh legaaa. Got it? 5 subjek yang aku amek semester lepas dan dua daripadanya memang menguji ketahanan purse aku. Salah satunya subjek food & beverage service blehblehbleh (f&b) dan asian cuisine!

senyum itu sedekah walaupun poket rabak

tak egt apa nama menu ni tapi yumm


sizzling tofu

Yes gambar kat atas pula untuk projek asian cuisine.

Ehem! Lapar la pula tengok makanan kat atas. That's it Balqis kesat air liur yang meleleh tu, pergi makan kat dapur.

Okey bye!

Oh sebelum tu, selamat bercuti pada yang sedang bercuti. Enjoy your vacation and take care guys. Hope to see you all again next semester. Pada yang tengah exam, chaiyokk! Dan untuk yang baru start semester, perjuangan perlu diteruskan. Pada yang dah bekerja, nak kata-kata semangat juga ke? Belanja la dulu. Teheee.

Till we meet again. May God bless you ^3^

click, click, click! ;)

No comments: