Monday, September 30, 2013

.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

Heyya, miss me?

LOL it's a joke!

So starting this week and next week, I'm busy mending broken pieces of my life. Eh, macam tau je line tu. Wiwiwi.

Dua minggu ni adalah minggu exam sebenarnya. Oh well, student life kan? Kalau cakap pasal minggu exam, tak cukup tanah dibuatnya nak study. Konon... konon la..


In fact, aku sebagai student ni bukannya study pun. Duduk Shah Alam takdenye aku tatap nota nak exam. I was reading my all time fav author punya novel. Balik rumah last week pun, duk ngadap laptop. Konon tinggal novel kesayangan yang tak sempat habis baca lagi sebab nak revise subject yang nak exam minggu ni. Tapi... nan hadooo. Duk ngadap cerite korea adoooo. Hihii.

Spoiled kiddo, ey?

Sakit oii dapat penyakit M ni. Naknak subjek Research. Menangis! Satu ape pun tak paham as if aku x pernah belajar lansunglansung tup.. tup kena duduk jawab final! Sape tak nangis? Tapi masalahnya sekarang bukannya aku tak belajar lansung, aku tak paham lansung!

Nak kata tak masuk kelas, masuk je. Tak pernah skip kelas kot. Ngee. What on earth la kan boleh tak paham. Entah. I don't understand why is this happening. LOL.


Salahkan diri sendiri sebab tak jadi active learner. Okbai!

Oh by the way, wish me luck. I'm sooo nervous for this semester result. Fuhhhh~


click, click, click! 

No comments: