Wednesday, April 7, 2010

setelah seminggu berehat

assalamualaikum n hi!

blog tak ber'update' hampir seminggu. ke dah lebih seminggu? atau..... okey, stop it. siapa kesah kan? aku terpaksa berhadapan dengan masalah besar. memang mula-mula nak memberontak tapi hey, siapa sangka ada yang merindui kehilangan aku. ceh, perasan!

duduk rumah dan tak dapat online hampir seminggu memang aku jadi katak yang tinggal bawah tempurung. aku terkejut bila aku online tengok one of my friend suggest aku join alumni ni. i was like ha? kenapa? apa yang budak ni buat? dan bila aku dah tahu dari sini dan sini baru aku macam ohh kesiannya budak ni. siapa yang ajar dia semua benda2 macam tu? i mean, you know, kesiannya budak-budak zaman sekarang. teknologi makin canggih tapi mereka tak pandai nak gunakan pada jalan yang betul. bila dah jadi macam ni, mesti keluarga pun akan terlibat sama. yang menyedihkan, aku rasa budak ni tak insaf-insaf lagi.

okey, tu pasal aku ketinggalan zaman. sekarang pasal errr ntah la. tak taw nak cerita pasal apa lagi. aku sangat mengantuk sebenarnya ni. dengan tak cukup tidur semalam**maksud aku kelmarin dan aktiviti siang yang meletihkan, otak tak boleh keluarkan idea-idea yang mantap untuk penulisan blog jadi aku rasa lebih baik aku chow dulu. adios!

notakaki: aku tak join pun alumni tu. mungkin tu cara tuk buat dia jadi makin besar kepala. apa-apa pun, ibubapa dia lebih layak mendidik dia. but oh well, kids don't listen to their parents am i right? tsk2

geleng kepala dengan sikap generasi muda kini,

No comments: