Friday, July 9, 2010

I miss him but...

Assalamualaikum n Hi!


Okey, aku tahu dah lama sangat dah aku tak update blog. Jerawat beratur kat dahi menandakan stress menimpa. Seriously, aku bukan nak cerita pasal jerawat. ;)


Mak dengan ayah takde kat rumah sebabalik kampung sehingga Ahad. Saya nak ikuttttttt! : (


Tak payah nak sedih sangat. Mengada!


Maaflah, takde apa yang menarik nak dikongsi. Otak blur sejak beberapa minggu yang lepas. Agaknya dah termakan racun kot, sebab tu jadi camtu. Tak pun otak dah kena racun. Eh, tak sama ke? Sama je kan?


Okey, apa-apa je. Siapa kisah?


focus on the quote

Ya Allah, seksanya rasa bila rindu kat seseorang tu tapi tak boleh nak contact dia. Sangat sakit. Tapi bila sabar dan fikir Allah sentiasa ada dengan aku, I feel better. Aku tahu semua ni tak sia-sia.


I move on  for the better. Aku buat semua ni sebab aku sayang dia sangat. Mungkin aku sorang je yang sayang dia. Bak kata pepatah, "hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong" atau dalam bahasa yang mudah, aku syok sendiri. Ouch, tak boleh terima kenyataan tu. Sakit! Tolonglah faham. Ni pehal tetiba nak emo ni?


Back to the topic,


Aku tukar nombor supaya kami tak boleh berhubung lagi. Tambah pula, dia dah delete aku dari facebook dia beberapa bulan lepas. Jadi, kami memang dah terputus hubungan. Oh, aku nak nangis : ( (. Tambah lagi aku malas nak on ym setiap kali aku online sebab kesihatan internet celcom beruk(nama manja) aku tak berapa baik. So, nampak tak kami memang dah takkan contact each other lagi. Okey, air mata dah mula menitik. 


Kenapa nak nangis? Bukan ke kau yang mula lari dari dia?


Takpela Balqis, sabar je lah banyak-banyak. Allah menjanjikan sesuatu yang baik bila kita sentiasa bersabar. Cuma, aku berharap yang dia tak benci aku. But, what if he does?



please be happy


footnote: impossible by shontelle tear up my heart

No comments: