Saturday, October 1, 2011

Final!

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

Hai u'olls.
It's been a while kan aku x update pasal life aku. Boleh dikatakan kebelakangan ni most of entry aku asyik emo je manjang. Haha sorry bout that. Anyway, si dia ada di Malaysia. Baru sampai hari Khamis yang lepas. Welcome home friend.

Well, my final exam is just around the corner. Tapi practical final exam dah lepas last two weeks.

plain omelet n grilled chicken

Fuhh lega dia x payah cakap la cane. Aku rasa aku la manusia paling cuak nak amek practical exam. Haha lame. Siap masak on time. Siap present pun on time. Tapi selagi chef tak datang check selagi tu la aku gigil tahap nak tercabut jantung. Iskiskisk.


Komen dari chef, omelet tak perlu brown, dan masin. Sempat lagi bergurau "masak masin ni nak nikah dah kaa?" Kahkah. Pastu nasi tak rasa butter. Yang lain, alhamdulillah menjadi.

So yeah, next week aku akan start final exam. I'll score A in every subject. Ecece, confident kau nyah. nyampah mak. Huh. Haha. Okey, pada rakan-rakan seperjuangan yang sedang dan akan jalani exam, dimana jua anda berada, let's fight for A's everyone. Tak lupa juga pada yang baru start sem. Aja aja fighting! :)

Below is my schedule for this final exam. Wish me luck u'olls. Hikhik ;)


  • Mon (3/10) Principle in Accounting
  • Thur (6/10) IT for Business
  • Mon (10/10) Introduction to Hospitality n Tourism
  • Thur (13/10) Food Studies


click, click, click! ;)

2 comments:

jannerozman said...

wish u gdluck n all the best syg :)

Qis said...

thx. gd luck to u too dear :)