Saturday, November 19, 2011

Bye sem 1, hello sem 2!

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

Cuti semester dah tamat. Sebulan lebih duduk kat rumah memang tak thrill langsung. Macam mana pun, bila nak naik semester baru ni rasa macam lebih baik duduk kat rumah je. Urghh I'm gonna miss my bedroom. HAHA.

[in reality, it's not my room but in fantasy, yes it is!]

Anyway, result semester lepas dah pun release dan alhamdulillah mak dan ayah happy dengan result aku. Bagi aku result tu belum cukup memuaskan hati lagi. Kesal sebab satu subjek tu aku pandang remeh je padahal aku mampu untuk buat lebih baik. Well I guess, I have to learn my lesson.

InsyaAllah next semester aku akan buat mak dan ayah tersenyum lagi. Dengan doa dari mereka dan bantuan kawan-kawan. For the previous semester, alhamdulillah, terima kasih untuk semua lecturer yang membantu.


click, click, click! ;)

2 comments:

jannerozman said...

congrats result best ! :)

Qis said...

thx, congrats to u too dear. let's work even harder next sem k :)