Saturday, November 12, 2011

Menyayangi awak sesuatu yang menyakitkan tahu?

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Memang tak masuk dek akal langsung. Cinta tu boleh buat manusia jadi buta dan bodoh. Sanggup disakiti, dilukai dan berlagak seolah-olah semuanya okay.

Memaafkan bukan perkara yang mudah tapi demi seseorang yang dicintai, maaf tu sangat senang nak diucapkan apatah lagi diterima. Walaupun kesalahan bukan dari diri sendiri.


Sungguh, aku teringin sangat hilang dari hidup dia. Aku teringin sangat buat dia tertanya-tanya mana aku pergi. Kenapa susah sangat nak buat macam tu?

Oh ye, sebab aku sayang dia. Aku sayangkan hubungan yang kami pernah ada dulu. Aku sayangkan persahabatan aku dengan dia. Sakit macam mana pun ia, aku tetap cuba hadapinya.

Satu yang aku kesalkan, dia tak pernah sedar yang dia permainkan perasaan aku. Dia tak pernah sedar yang dia beri aku harapan dan janji. Dia tak pernah sedar yang dia sakiti aku.

" saya tak suka awak jadi lemah sebab lelaki. kuat la. letak satu prinsip. "

Aku akan buktikan. Aku bukan selemah yang dia fikir.

click, click, click! ;)

No comments: