Friday, March 2, 2012

Musim peperiksaan.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Lama sangat ke aku tak update? Rasanya tak kan? Heee. Busy, busy sangat. Gambar kat atas ni masa kitorang tengah sibuk uruskan 'Checker Dot Potluck' untuk mentoring aktiviti. Kitorang dah banyak habiskan masa untuk plan aktiviti ni sebab banyak penangguhan dari pihak pengurusan. Penat juga hold aktiviti ni lama-lama. Tapi Alhamdulillah, chef puas hati dengan hasil kerja keras kami.

[this is my housemate handmade u'olls :) :tepuktepuk tangan:]

Aku baru settle practical exam pastry hari ni. Fuhhh, rasa berat hati sebenarnya tadi nak bagi chef chef judge aku punya tugasan tapi salah aku juga sebab tak practice. Sob. Menyesal pun tak guna dah.

ni muffin yang aku buat kat rumah.

ni tugasan yang aku kena buat pagi tadi.

Okay, here is my examination schedule. I know no one cares but I am showing it anyway :)

Eng. 4 Academic Enrichment       6/3
Principles & Practices of Mgmnt 13/3
Purchasing & Cost Control         15/3
Nutrition Knowledge                  16/3

Doakan saya! Heee. Semoga berjaya juga untuk kawan-kawan yang sedang atau akan berusaha keras untuk menghadapi peperiksaan. Okey, jom belajar! :)

No comments: