Sunday, March 4, 2012

Release tension jom!

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

[That is my first baby and it's name is Mr. M. Gedik tak I letak nama kat dia? HAHA]

Aku ada hobi baru untuk mengisi masa lapang atau mengurangkan tekanan.
Peh skema tak ayat aku? HAHA. So gambar kat atas adalah bukti aku ada hobi baru ^_^


Dan ini strawberry! Hasil kerja tangan yang ketiga.
Nope, aku tak salah taip. Ini hasil kerja tangan aku yang ketiga. HEHE. Yang kedua tak boleh upload sebab dia cantik sangat. Nanti u'olls tergoda pula. Jealous la I kalau u'olls tergoda dengan dia.

Okay, cut the crap! Well, musim musim nak exam ni tak boleh stress sangat. Nanti ilmu tak masuk. Err, boleh guna tak falsafah ni? Heee.

Thanks to my teacher a.k.a my sister, kak Ella who teach me how to felting where I know nothing about sewing at the first place. Hey, kalau u'olls suka benda comel-comel macam ni boleh ah like page ni and order! :)

click, click, click! ;)

No comments: