Wednesday, November 14, 2012

Myself II

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Semalam badan rasa tak sedap. Kepala pusing macam karipap pusing. So satu hari suntuk terperap dalam bilik. Lepas mak ayah balik kerja barulah aku ke dapur. Tengok ada grapes! Ya Allah, my favorite okayyy. Tengok anggur yang banyak gugus tu, aku terus lupa yang aku allergic anggur. Tak kira apa jenis anggur pun, dari buah, jem atau air memang aku tak boleh makan/minum otherwise aku akan dapat ulser dekat mulut.

Dah semangkuk aku makan baru teringat aku allergic dengan my favorite fruit. Sobsob. But hey, I don't care. Pepatah melayu ada menyatakan "alang alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan". Lepas makan nasi, aku amek lagi semangkuk anggur dan nikmatinya dalam bilik.

So far, Alhamdulillah takde dapat ulser. Heheee :)

Cuti dah nak habis. I have no feeling about it. Till then, have a blissful day.

click, click, click! ;)

No comments: