Tuesday, August 3, 2010

Dibuli

Assalamualaikum n Hi!

Tadi aku pergi HQ beli stok barang'' mak. Nampaknya aku kena ambil alih tugas abang aku sejak dia dah mula bekerja. It's a good thing. Really happy for him. Aku harap sangat dia kekal dengan kerja yang dia baru dapat tu. Dapat gaji jangan lupa belanja. Dah la tak bagi kek masa birthday orang T_T

Okey, stop menyimpang. Aku g beli barang'' dengan adik aku. Agak lambat sebab dia balik sekolah pun dah pukul 3.30 p.m. Dipendekkan cerita, masa on the way balik dari beli barang'' tu, jalan agaklah sesak sebab traffic light merah plus orang baru keluar office. Aku yang tengah khusyuk sembang dengan adik aku tetiba tersirap bila ada satu motor menyelit dekat kereta'' yang tengah beratur rapat'' tu.

Aku dok usha je motor tu dari side mirror. Aku bajet dia takkan lepas nak lalu sebelah aku sebab kereta sebelah kanan aku memang rapat. Aku ingat dia nak berhenti. Tup, tup, dia langgar side mirror aku. Macam hampeh! Pastu main blah camtu je.

Aku tahu la aku perempuan, so what? Kalau perempuan yang bawa kereta boleh suka'' hati je ke nak buli? Sabar je lah aku dengan pembuli jalanan ni. Nak, nak lagi kalau In--

Okey, tak payah sebut, nanti cakap aku racist pula.

Tu je untuk hari ni. Sebelum aku akhiri entry ni, aku nak bagi korang semua tengok gambar budak pemalu.

kuku panjang, kena sekolah dengan aku

Pemalu sungguh dia ni. Tapi bila part menge'pow' aku, hilang segala malu. Tapi aku relakan je. Sayang punya pasal. :D

2 comments:

Siti `Aisyah Mahmood said...

mmg tatau malu..ahaks! :)

Qis said...

@echa - tau takpe. haha