Monday, August 9, 2010

Simple update

Assalamualaikum n Hi!

Jumaat lepas aku dengan whole family pergi I-City. Woott, woott~ sangat excited okey! Sebab ianya hadiah birthday aku. :)

No pictures to share, FULLSTOP

Aku kan pemalu. Low profile. Hahaha. Okey, tipu.

Actually, gambar'' yang diambil semuanya tak menjadi. Maklumlah, guna camera phone je.

Oh ye, cakap pasal hadiah birthday teringat dekat one of my bestfriend, Azli. Thanx for the present. Nanti I pakai masa raya okey? :)

Oh cakap pasal raya pula, lusa dah puasa! Ni lagi buat aku excited. Tak sabar nak puasa tahun ni.


marhaban ya ramadhan

Selamat menyambut kedatangan bulan mulia ini. Semoga keberkatan bulan mulia ini kita gunakan sebaiknya. Okey skema.

Sebelum aku merepek sambil makan kerepek kat sini baik aku bawa diri dulu.

Ya Allah, semoga kami mendapat malam lailatulqadar. Amin.

No comments: