Monday, November 15, 2010

ini tak lawak dan juga tak serius

Assalamualaikum n Hi!

Aman.

Sejuk betul hari ni. Dari pagi mendung sampailah ke petang dan akhirnya hujan turun sehingga malam. Berbeza betul dengan cuaca semalam yang panas terik tu. Hmm cerita pasal semalam, seronok betul jumpa kawan'' sefakulti semula. Bila jumpa balik rasa macam tak reti dah nak berhenti gelak. Siot je.

Semalam aku, Janne, Eka dan Zhac ke Unisel untuk ambil jubah konvo. Entri ni banyak gambar. Jadi, anda harus berterima kasih kepada model'' aku yang sudi menjadi model dalam blog aku. Baik, mari teruskan. Aku akan biar gambar'' ini menjalankan tugas bercerita. Check it out~


Tempat: dalam kereta.

[dalam perjalanan ke Unisel. keadaan sangat panas tapi mereka tetap cool.]

Tempat: Unit finance, tempat kami menyetelkan yuran.





[photographer tak pro, gambar jadi huduh. model'' tetap hot kauu!]

[me with Janne.]

Tempat: KFC Ijok derr.


[Eka tak tahan pedas. Haha! okey, itu tipu.]


[buat muka cantik semua. ready? chesee :D]

[my fav. oi! maaf kalau ini buat anda lapar. ngahaha.]

Tempat: wakaf rumah ibu, bukit badong.

[Eka sedang leka menyapu.]

[masih lagi menyapu.]

[dan akhirnya pose setelah aku cakap, "Eka pose cepat, kalau tak aku gunting rambut kau!"]

[tak leh blah budak muka kembang menyibuk >_<*]

[air yang disediakan oleh ibu. tau'' je kami haus dan perlukan air 8 gelen seorang. terima kasih ibu. :heart:]

[nantikan single terbaru kami. bhaha.]

[aku memang gangster. takut tak? takut tak?]

Tempat: dalam rumah ibu, masih di bukit badong.

[act, aku nak snap gambar liya amani. tapi dia lari bila aku dah jumpa angel yg cantik tuk dia. ciskek =_='']

[Janne pening tengok Eka n Zhac asyik gaduh.]

Itu saja liputan terkini dari aku. Semoga kita bertemu lagi di alam maya ni. Actually, aku taknak upload gambar last ni. Tapi takpelah ini exclusive untuk readers semua. Thanks a lot for your time :)


[:love: zhac, janne, kisz, eka]

2 comments:

i Pakcik Zharul said...

aww.
gambar last tu comelll!!!

thanks for the wonrdeful tiring day balqis!

Qis said...

haha. thanx to u too! :)