Sunday, November 28, 2010

Emo Sunday.

Assalamualaikum n Hi!

Malas nak cakap banyak. Tengoklah sendiri.






Apa yang berlaku? Macam mana boleh jadi camtu?

Entah.

Apa yang aku tahu, abang aku potong rumput guna mesin potong rumput dan aku sedang mencatit nota manakala murid-murid aku sedang menyiapkan kerja yang aku berikan sementara mak dan adik aku menebas pokok-pokok di luar rumah.

Tiba-tiba aku terdengar bunyi sesuatu. Agak kuat seperti bunyi kaca pecah. Aku mencari juga mana datangnya bunyi tu dan kesan-kesan kaca pecah tapi tak jumpa.

Salah seorang murid aku menunjuk ke arah kereta yang di parkir berdekatan kelas tersebut sambil buat muka seram. Aku dah cuak hanya dengan memandang muka seramnya itu. Apatah lagi bila berpaling pada arah jari telunjuknya.

Berderau darah aku tengok cermin belakang kereta yang selalu aku pandu, pecah berderai! Sedih sangat. Kecewa gila. Lagi kecewa daripada putus cinta. Sobs :’(

6 comments:

Anonymous said...

ohh tidak..persona kamu!

Qis said...

@ina: persona mak saya. arghh frust gile!

Siti `Aisyah Mahmood said...

apehal smpai mcm tuh kish??ader org sabotaj ker..??xgune btol org tuh...kene sembelih jugakk..

Qis said...

haha raya korban dah habis la echah. bukan sabotaj. entahla.

Siti `Aisyah Mahmood said...

huhuhh..dah hbes ek..??ingt ad lg..bru ingt nk smbelih buat lauk ke ap..hehe..hbes nape smpai pecah2 segala??huhu

Qis said...

ntah la. myb masa ptg rumput tu kot serpihan batu melayang sampai kena cermin kete.