Thursday, April 14, 2011

Bad turns good.

[I had a bad day]

Bismillahirahmanirrahim.
Assalamualaikum.
Hai u'olls. Malam ni hujan. Sejuk.
Ada satu benda yang aku nak tanya dekat korang.
Agak-agak korang nak jawab tak?
Apa yang korang akan buat kalau korang tengah stress?

My day today was not so good.
I trapped in a traffic jammed on my way to the campus, I fell down the stairs again and it sprained my ankle, I drove like !@#$ on my way back, trapped in a traffic jammed as always.
How did I overcome those stress?
Easy. I eat junk food and enjoyed sleeping for three hours in the afternoon.
Please, do not try this at home! HAHA

[seronok kan bila ada orang yang boleh pinjamkan bahu masa kita tengah sedih]

Aku terjaga sebab kawan aku yang dah lama hilang mesej aku.
Dan khabarkan berita gembira.
Tiba-tiba kepala aku yang berat tu rasa lapang sangat!
Alhamdulillah, I'm happy for her.

So, the moral of the story?
Don't drink and drive. HAHA
Okey, serius.
Buka minda seluas-luasnya, terima apa yang berlaku sebagai pengajaran atau take it positively.

Anyhow, esok Jumaat. No class, no pressure. Boleh macam tu? HAHA.
K, bye!

click, click, click! ;)

No comments: