Tuesday, April 26, 2011

Jannatul Rozman, ini untuk awak!

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.
Wah, tajuk entry taknak gempak plak en. HAHA.

[pembakar semangat saya!]

[muka inesen]

[muka takut kucing masing masing. LOL]

[rindu unisel ;( ]

[rindu koranggg!]

Oh yes.
Dead serious. I miss them --<3

Anyway, yeah.
Jan, ni entry untuk kau.
Kau tahu aku selalu cakap kau pembakar semangat aku kan?
It is sooo true!
So please, fight for anything that you're doing now.

Kita dalam jalan yang sama.
Kita pilih untuk sama sama pilih jalan yang sama.
Kita dah separuh jalan.
Okey . . mungkin belum sampai separuh.
Tapi kita dah pun bermula.
Mula berjalan di tempat yang baru.


Bila sebut baru, kita mesti sedar ianya seolah-olah kita terpaksa belajar bertatih semula.
Macam budak yang baru nak belajar berjalan.
Atau macam budak yang baru nak belajar kayuh basikal.
Susah, sakit, payah, luka, tu semua proses untuk kita capai apa yang kita buat.
Tapi bila kita dah berjaya capai apa yang kita nak, ia akan jadi benda yang sangat manis untuk dikenang.

Have you ever imagine what will happen if you stop it now?
No!
Don't ever think about it babeh. Heee :D
I won't give up.
So do you, okay?

Aku tahu.
Kau rasa aku mendesak kau.
Orang sekeliling kau tak benarkan kau berhenti.
Sebab apa?
Nak tahu?
Sebab kitorang yakin kau boleh buat.
Kau juga kena yakin dengan diri sendiri.
Okey sahabat?
Aku sayang kau. :)


click, click, click! ;)

2 comments:

jannerozman said...

saya sgt terharuuuuuu T.T

yela, kite cube same2.
meh la sikt semangat kau tu kat aku... kau yg bagi aku semangat sebenanye, lagi2 bila semangat aku yang ade dh makin jatuh tersungkur.

luv you balqis. hugsss.

Qis said...

we have each other.
i love u too :) *hugs*