Monday, April 4, 2011

Kenapalah manusia pentingkan diri?

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum.
Hi u'olls, panas oh cuaca hari ni. Malam semalam pun terasa bahang je badan aku.
Mungkin tu bahang ABPBH kot. Kannn.
Tapi hari ni memang panas sungguh. Bukan cuaca je yang panas, hati aku pun panas juga.

Tadi masa aku otw ke kampus, adalah sebiji kereta depan aku ni. Kereta boleh tahan cantik menarik tertarik kau memang da bom ah kan, tapi perangai tuan punya kereta sikit punya buruk!
Ada ke patut dia buang sampah keluar dari tingkap kereta dia.
Ikutkan hati, nak je aku capture gambar kereta dia tayang dalam facebook. Tapi takpe, sabar je. Kan tak baik sebarkan aib orang.

Aku memang pantang sangat-sangat kalau orang buang sampah merata-rata.
Nampak macam takde adab.
Pada aku taraf mereka ni sama macam orang yang meludah merata-rata. Atau lagi teruk kencing merata-rata.
Haaa tu dia. Rendah tak rendah la taraf mereka ni di mata aku en.
Lantakkk, siapa suruh buat perangai macam tu.

Lek lu, lek lu. Jangan marah aku sebab aku cakap camtu, ce tengok video ni. Ce tengok, ce tengok.


layannn~

Tapi tapi tapi part monyet tu aku rasa tak kesian la.
Monyet-monyet kat rumah aku sangat ganas. Selongkar tong sampah macam hape je.
Kalau tak dapat sampah mesti depa mengamuk sampai goncang goncang gate rumah orang.
Grr sakitnya hati.

[ayuh jaga bumi kita demi generasi yang akan datang]

Moral of the story, janganlah buang sampah merata-rata. Tak kesian ke kat bumi kita yang dah makin tua dan sakit ni?

click, click, click! ;)