Tuesday, February 12, 2013

Merapu

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Bosan ngadap assignment. Saja jenguk-jenguk blog. Bersihkan habuk habuk yang mula bertempek. Heh.

See the calendar? Yes, saya suka kesibukan saya sekarang. Kalau boleh nak sibuk hari-hari tapi tu lah, takut tak mampu pula nak tanggung penat. Heee~

"le quote"

Sem ni target pointer 3.75 and above. Ha! Apa gelak-gelak? Ingat aku tak boleh buat ke? Boleh punya*sedapkan hati*.

Memandangkan keputusan mid sem exam tak berapa memuaskan, untuk final ni aku harap sangat aku dapat buat yang terbaik.

Please, doakn saya. *Cane nak wat muka comel ni?*
>.<*
Sori, saya tak comel.

Next week ada MUET. Aaarghh nebes. Doakan saya ye. Pleaseee. >,<* Alaa saya tak comel tapi doakan juga k.
Macehh ^_^


click, click, click! ;)

No comments: