Thursday, May 6, 2010

separuh jiwaku pergi

assalamualaikum n hi!

adoii pagi-pagi lagi dah hilang mood. bangun subuh tadi aku duk la membersihkan telinga. entah silap apa tetiba terasa pekak. pastu ngadu la kat mak.

mak korek telinga yang besi tu mana eyh?
nak buat apa?
nak korek telinga ni ha. rasa cam pekak da.
g klinik. bia doktor cek. t*** telinga berlambak!
=__="
cepat siap. pergi sekali dengan mak.
tak nak la, malas.

dan bermulalah leteren mak pagi tadi. nasib baik telinga aku pekak sebelah. kalau tak dah bernanah dah kot. hahaha. okey, gurau pagi.


dah lama tak luangkan masa dengan family. kalau dulu selalu je malam-malam duduk depan tv. tengok cerekarama, kelakarama, deritarama, rama-rama dan sebagainya. tapi masa macam tu dah takde. sobs~ serius rindu saat-saat macam tu.

eyh, aku tukar background lagi? well, well, fyi, aku memang seorang yang bosan cepat bosan. macam blog aku jugak. bosan. oh ye, hari tu aku ada pergi birthday party anak buah kawan aku. best sangat! jumpa dengan kawan-kawan lama yang dah terputus hubungan. rindu gile kat diorang. jom cuci mata!

fakhrul ashraf, birthday boy.

dari kanan: te'ah, farahin, kisz, elpi, as(tuan rumah).

dari kanan lagi: as, kisz, farahin, te'ah, zai, fatin, elpi.

dari... errr cuci mata je la ye.

kesian orang belakang. ;p

dah nak kahwin dah korang ye. sekarang jumpa dialog mesti camni
"ko buat apa eyh sekarang?"
"aku baru habis la. thun lepas."
"oh, sambung la pastu?"
"nanti la, rehat dulu. muda lagi kot. hahaha. ko dah habis gak kan?"

tunggu la dua tiga tahun lagi. dialog mula berubah.
"eyh, siapa budak comel ni?"
"anak aku la. yang nombor dua"
hahaha. rekaan semata-mata. wink!

.masa praktikal.

gambar dicopy dari facebook pak cik yang buat wink tu. aku telah ditag oleh beliau. tapi lepas tu akaun facebooknya deactivate. sempat aku copy gambar ni sebelum ianya lenyap. pak cik tak kisahkan saya copy? thihihi.

terjeling jam yang melekat kat dinding. OMG, i gotta go. nak beli sardin untuk kucing.

No comments: