Thursday, May 27, 2010

saya jatuh cinta!

Assalamualaikum n hi!

Semalam sangat best! Jumpa kawan sekuliah masa kat unisel dulu; Jannah :). Walaupun rumah kami cuma sekangkang kera tapi nak jumpa sangatlah limited. Heh, tak boleh blah je ayat. Yelah, perempuan mana boleh keluar sangat. Lagipun my besties ni kerja time weekdays and I work on weekends. So agak susah untuk aku hang out dengan kawan-kawan bila hujung minggu tiba.

Bila dah jumpa tu, macam-macam cerita keluar. Kami sembang pasal teman hidup(?), pasal planning in the future, tak lupa juga tanya khabar kawan-kawan yang lain dan acara kemuncak ialah snap-snap pictures! :)

Enjoy our pics,




Okey tu je. Nak yang lain, tengok dekat facebook. ;p

Sony Ericsson presented SE C903

babe, merah cun ah!

And what happened after that?

Dah puas menggedik kat kfc kitaorang gerak ke The Store dan start survey handphone. Tak plan pun nak survey handphone tapi bak kata pepatah melayu genggam bara api biar-- eyh, macam salah je. Sambil menyelam minum air laaa Balqis! T_T"

Promoter tu suggest SE C903 dekat Jannah. Hmm, mula-mula tengok macam biasa je tapi bila dah gerak dari satu kedai ke kedai yang lain, alamak! Aku dah jatuh cinta la pula kat handphone ni! Parah Balqis, parah. Silap hari bulan aku yang tukar handphone babe. Haru.

Ciri-ciri SE C903:
  1. Memory stick micro (M2) up to 16 GB
  2. 5.0 megapixel auto focus camera
  3. Bluetooth
  4. MP3
  5. oh but NO WLAN :(
For more infomation, click.

Merah takde la cun sangat sebenarnya. Eheee. Cuma teruja je tengok warna baru sebab semalam masa survey diorang semua tunjuk warna hitam dan putih sahaja.



Thats all for today. Enjoy your day. Semoga hari ni lebih baik dari semalam. :)

2 comments:

jannerozman said...

dear!..
wahh..muke aku masuk page ko.!
terharu gile..
hehehehe
n gues wat???
mk aku dh bg g beli hp tu..

hahahha..jom tmn aku ye..hahaha

Qis said...

aku ske ko terharu. hehehe.
seriusli? jom~