Sunday, May 2, 2010

kecapi berat badan ideal anda sekarang!

assalamualaikum n hi!

kalau korang semua ingat, aku ada cerita pasal business MLM yang mak aku join. kekeringan idea dan kesuntukkan masa menyekat pembikinan cerita aku.

produk terlaris keluaran worldwellness yang diasaskan oleh Dr. Nordin Darus adalah RxLite. RxLite adalah minuman koko yang membantu mengurangkan rasa lapar dan membakar lemak. ia mengandungi garcinia cambogia iaitu fiber yang membuatkan kita kenyang. L-carnitine membantu menghilangkan lemak dengan meningkatkan kekuatan otot, tenaga dan kecekapan pembakaran lemak. koko semulajadi bertindak sebagai antioksida untuk mengelakkan kanser. fructose oligisaccharides dan serat dnd.


korang boleh tengok info yang lebih lanjut kat sini. minuman ni sangat mudah disediakan. boleh dihidang sejuk atau panas. rasa RxLite ni sama je macam rasa milo. tak caya cubalah!

nampak sedapkan? memang sedap!

-klik untuk besarkan-

kat atas ni pelan pemakanan. means, macam mana atau bila masa nak minum RxLite ni? ha, ni la jawapannya.

1set+shaker


testimoni.

keratan akhbar berita harian.

kalau korang suka baca metro mesti perasan iklan ni. biasanya akhbar metro hari isnin, rabu dan jumaat. macam mana nak dapatkan minuman ni? contact 0193322075.

untuk pengetahuan umum, produk worldwellness ni bukan je keluarkan minuman koko ni je. banyak lagi. RxCoffe, RxWater(water filter), Rx-Tra, colostra, Rx17. ni antara produk-produk yang terlaris. boleh contact nombor kat atas untuk maklumat lanjut. nanti aku update lagi. kalau rajin. thihi~

2 comments:

yad_element said...

saye nak turunkan berat saye sampai 58kg

Qis said...

lepastu berat bdan ko tinggal bpe?