Thursday, June 24, 2010

Kusut

Assalamualaikum n Hi!

Kepala disengetkan ke kiri kemudian ditegakkan balik. Lepas tu ke kanan. Hmm, apa kena dengan aku ni? Satu badan terasa panas dan menggigil. Rasa macam nak demam.

Tadi lepas makan aku duduk kat meja sementara menunggu mak habis mesej customer dia. Geez bosan betul sejak mak aku tak habis-habis bisnes ni. Harap mak tak baca ni. Huuu.

Tiba-tiba handphone dalam genggaman mak berbunyi. Aku buat dunno. Dah? Handphone mak, tak kan aku nak angkat. Lagipun handphone tu dalam tangan mak. Aku ingat customer mak. Tapi bila tengok mata mak duk lekat dekat aku, aku dah berdebar. Siapa pula yang call mak ni? Jangan-jangan...

Tepat jangkaan aku bila mak sebut nama dia. Oh my God! Rasa macam nak pecah dada aku. Bulat mata aku pandang mak. Humphh.

Bila mak letak call, aku dah tergelak-gelak. Tutup malu. Daus call mak. Kenapa?

Rindu. Aku rindu dia. Hmm, aku rindu Daus. Esok dia kelik Kelantan. Aku ingat dia kat Kelantan sekarang. Kalaulah...

Sorry Daus. This is the best for us. Jangan lupakan Qis.


6 comments:

jannerozman said...

syg..
cte tk abih..
np die call mk ko?

wut a suprise!

;)

Qis said...

yep. what a suprise kn?
dia call my mom sb dia takde my num.

aihh ntah la.
tak tahu cane nak abiskan storyline ni.

j's said...

waaa..

stu pkmbngn yg baik wut, die blh call ur mom..
klu aku pun, even tk call aku, aku blh snyum smpi tlinge smbil bermonolog..

"baiknye call my mum."
ahahhaha

Qis said...

baik? i dun think so. ;)

jannerozman said...

errkkkk..

okayyy :'(

Qis said...

yih? npe cdey? :(