Monday, June 21, 2010

Toy Story 3

Assalamualaikum n Hi!

Pheww, penat kaki aku berjalan satu Mid Valley (MV) hari ni dengan Eja. Tujuan utama kami ke MV ni adalah untuk menonton Toy Story 3.

toy story 3 really awesome!

Sampai je MV terus g ladies. Biasalah perempuan. Takkan nak masuk gents pulakan? Lepas tu baru beli tiket Toy Story 3. Masa nak beli tiket pun ambil masa beberapa minit untuk fikir nak tengok 3D ke biasa. Sempat lagi fikir, kalau tak best cam rugi pula beli tiket 3D. Then buat keputusan beli tiket biasa je.

MPH bookstore

Memandangkan movie start kul 2.00 p.m, kami round-round MV tetiba termasuk dalam kedai buku. Hahaha. Okey, bukan tiba-tiba tapi sengaja. Gila lama kitaorang kat sini. Sumpah lama. Tak silap aku ada la dalam sejam. Kesian Eja teman aku cari buku.


Pusing-pusing MPH tu mencari novel Hlovate; aA + bB. Uhuuuu, jumpa! Aku pun tak tahu nape aku excited sangat jumpa buku tu. Sebenarnya nak beli buku The Last Song by Nicholas Sparks tapi agaklah mahal. Tak jadi la.

Lepas zuhur kat surau kami pun bergegas ke cinema dan menikmati cerita yang dah bermula sambil makan popcorn dan minum air berkaronat sebagai alas perut. Haha ayat tak nak panjang-panjang.

Pendapat aku tentang cerita ni? Best ohh! Rasa rugi pula tak beli tiket 3D. T___T

Moral value:
Kesetiaan
Persahabatan
Kerjasama
Kepercayaan

Even pintu cinema tu dah buka pun sebab cerita tu dah habis tapi takde sorang pun yang bangun dari kerusi. Haha punya la nak tunggu sampai dah takde gambar lagi kat skrin tu.

Lepas tengok Toy Story 3, kami gerak ke bread papa's untuk cari cream puff! Alhamdulillah kali ni tak payah pusing-pusing untuk cari kedai tu. Turun escalator terus nampak kedai tu.

bread papa's

Sampai rumah lambat. Ayat pedas sampai kat telinga. Takdelah pedas sangat pun. Pastu aku terus hulur kotak yang mengandungi cream puff sambil berkata, "nah, cream puff". Muka innocent tak hengat. Mak pun balas, "haa, nak pujuk pandailah". Duh, terkena batang hidung. "eh, mana ada. Tunggu abanglong tadi lambat sangat". Huh, cover, jangan tak cover. Eh, memang abang aku sampai lambat pun. ;)

Cream puff tu hmmm, sama je rasa dia macam yang aku pernah buat. Takde beza. Cuma krim dia lagi fine n cold. Dan roti dia lembut dan rangup. Mak cakap yang aku buat lagi sedap. Ceh, ceh mak pun pandai ampu aku. Haha. Thanks mak. Ni sayang mak lebih ni.

Masa untuk tidur. Internet betul-betul menduga kesabaran. Selamat Malam.

Tunjukkan kasih sayang anda pada orang yang anda sayang takut nanti tak sempat nak tunjukkan. Tunjukkan pada orang yang selayaknya. Kalau nak tunjuk kat bf/gf forget it you moron! Eh, terkasar bahasa lagi. Sorry.

2 comments:

i Pakcik Zharul said...

HAHA.
siap ada moral value lagi!

memang dah kena rasuk roh cekgu lah
teacher balqis neh!

ps: blog template macam slendang ika. haha

Qis said...

haha. dah terbiasa. ;pp

a'ah kan. patut la rasa mcm familiar je warna2 tersebut. bru prasan. hahaha