Monday, December 6, 2010

Gila kentang

[mesti update, mesti update]

Assalamualaikum n Hi!

Haha tak agak-agak taknak update sampai tahun depan kan? Melawak je. Tak lawak? Fine, do I look like I care?

[talk to the hand]

Takde update menarik pun btw. Cermin kereta yang pecah tu Alhamdulillah dengan izin Allah dah dibaiki tapi macam tak puas hati dengan cara pemasangan cermin tu. Well kita bayar, wajiblah demand kan?

Baik, cukup pasal kereta. It’s bout me now. Setelah dikira-kira, ditimbang-timbang, Unisel bukan satu pilihan yang teruk sangat. Jadi, aku buat keputusan untuk terus mengaji di sana.

Mengaji? Apakah? Hei, tu bahasa orang dulu-dulu lah. Mengaji maksudnya belajar. Faham sekarang? Bagus. Ye kawan-kawan, aku akan sambung pengajian degree in Tesl kat Unisel tanah tumpah darahku.

[rindu nak grad. ahakhak]

[oh comel tak kami?]

Tolonglah jangan cakap, “Alah, Unisel je pun. Tu pun nak kecoh.” Kalau ada yang cakap macam ni memang aku . . aku . . tak tahu nak buat apa. Lantak koranglah.

Hmm apa lagi yang menarik ye? Oh ye, esok cuti! Yeay, yeay! Sibuk je nak excited juga, macam selama ni aku kerja je.

Salam Maalhijrah semua.


Mari berhijrah demi kebaikan diri sendiri di masa-masa yang akan datang okey kawan?

See ya, bye!

No comments: