Monday, January 16, 2012

my 1st entry for this year.

Bismillahirahmanirrahim.
Assalamualaikum.


sorry for being lost for a while. life gets so busy till i get out of control. huh.

habis paper last friday rasa haeven giler. tapi rasa tu tak lama, mak bagitau berita sedih. ayah cik dah takde. rasa macam taknak percaya cakap mak. aku jadi kelu sekejap. tak tau nak cakap apa. rasanya baru je hari tu mak cerita diorang sekeluarga datang rumah.


life is so short. sometimes it seems like a dream on our way to death.

satu yang aku minta, kalau aku mati nanti tolonglah buang segala gambar-gambar aku yang boleh dikatakan sebagai maksiat. aku tak sanggup nak tanggung dosa berterusan walaupun aku dah takde kat atas muka bumi ni.

maaf kalau dalam entry ni aku ada terkasar bahasa. selamat tahun baru. orang kampung kata "better late than never".

off to class.

click, click, click! ;)

No comments: