Friday, October 15, 2010

Antara rela dan terpaksa

Assalamualaikum n Hi!

Kebelakangan ni aku suka betul tidur balik lepas subuh macam yang aku selalu buat kat hostel dulu. Pagi tadi pukul 9.30 a.m. mak called dan aku masih tidur. Ngahaha.


Segan siot bila mak tau anak dara dia tak bangun lagi pukul 9. Dengan nada memaksa mak suruh aku masak. Fine, siapa suruh tak reti buat kerja lain. Membuta je en. Weyh, apa taip camni weyh? Jatuh la saham aku. Backspace! Backspace!


Done! Ni lah masakan aku untuk lunch kami. Nasi ayam antara rela dan terpaksa.


First time buat. Selama ni duduk tayang muka je kat dapur tengok mak masak. Kali ni masak sendiri. Alhamdulillah menjadi. I loike!

Nak? Nahhh. Selamat mencuba. Have a great weekend ya!

Footnote: Credit buat adik tersayang kerana antara rela dan terpaksa juga sanggup membantu menyiang ayam. Siapa suruh tak pergi sekolah. Muahaha~

2 comments:

jannerozman said...

sedapnye nsi aym!!!

Qis said...

haha tak rasa lg dah tau sedap ye syg :D