Saturday, October 23, 2010

Couldn't sleep, I end up wasting my time here.

Assalamualaikum n Hi!

Kacau. Betul'' kacau. Sekarang jam menunjukkan pukul 02:36 A.M. dan aku masih terkebil'' tak boleh tidur.

fyi Cholo, I love Jodi too

Esok ada kelas dari jam 10:00 till 16:00. Takpe, enam (6) jam je. Tolak sejam untuk rehat dan solat dan makan, lima (5) jam je. Tak lama mana pun.

Jeling jam kat lappy, oh masa terus berjalan . . bukan. Ianya berlari! Ye, masa terus berlari tanpa menunggu mata aku yang semakin segar di pagi buta ni lelap.

Musykil betul, tadi macam dah mengantuk sangat. Memandangkan aku tak boleh tidur, boleh tak aku merapu kat sini? Buat muka nak kena sekeh.

Semua orang sibuk dengan study week, exam and etc. Kalau tanya aku, sumpah rindu nak sibukkan diri dengan benda'' tu semua. Assignments, presentations, lectures, tutorials, tests, exams and most adorable part is; friends!

Tapi, duduk kat rumah pun nice juga. At least boleh belajar cara'' menjadi ibu-- tak, maksud aku, kakak. Ye, kakak yang baik kepada adik'' aku.

footnote: Unstable mood made me listen to this song by Maher Zain. Searching for the music video and I found it. My eyes is full of tears right now.

No comments: