Thursday, October 7, 2010

jangan baca

Assalamualaikum n Hi.

nak update blog. tapi . . tapi . . ngantuk sangat dah ni.




cantik tak beg di atas? cantik tak? cepat cakap cantik! eh, nak tiru gaya cik Hamis Jalikha pula. haha. well biasalah, jadi stalker ni perkara mudah. apatah lagi nak meniru cara dia bermain dengan bahasa. bukan je cantik, pandai berbahasa lagi.

eh, okey. kembali pada beg di atas. beg tu beg adik aku. adik aku yang lelaki tu. alaa aku ada sorang je pun adik. yang agak'' macho tu. tak kenal ek? takpelah, tak penting pun

tapi, oh! beg ni dia jahit sendiri tau. eh, bukan. dia beli beg ni kat kedai. tapi kulit beg ni dah koyak sana sikit, sini sikit. so, dia dapat idea daripada kawan dia untuk koyakkan je kulit beg tu dan jahit dengan kain batik.

superb ah idea kawan dia. adik aku ni memang minat menjahit. kalau bab jahit-jahat ni sua la kat dia. seluar sekolah dia, semua dia jahit sendiri ikut fesyen dia. tapi kalau jahit lencana atau tanda nama kat baju, harapan laaa dia nak jahit sendiri. kakak dia juga jadi mangsa. sudahlah kakak dia ni tak pandai menjahit. membuta pandailah. ehehh jatuh saham aku. ciskek!

eh, cakap pasal kek . . sebenarnya, sehari lepas ( 5th Oct ) adalah hari lahir adik aku. sweet sixteen. persoalannya, sweet ke? haha. tahun depan baru nak spm. padan muka! haha. okey, aku kakak yang jahat. jangan tiru aksi ini di rumah.

doa aku, semoga dia sentiasa dalam peliharaan Allah. aku sayang dia. yelah, satu''nya adik yang aku ada. dialah tempat aku nak menggedik, nak gaduh pun dengan dia, main tarik'' rambut. akulah tempat dia membuli. haha. ada ke patut adik buli kakak. dah la selalu kena pow dengan dia. hampas kelapa dah habis santan betul budak tu.

eh, terkutuk pula. tengok, jahatkan aku ni. aihhh~

sebelum aku kutuk lebih mendalam lebih baik aku berundur diri. tapi sebelum tu, i wish my brother a happy life ever after (betul ke ayat aku tu? lantakk). bercita'' nak jadi IR. fuhh tinggi sungguh cita''mu itu wahai adikku. semoga berjaya kakakmu ucapkan. ceh, bermadah helah pula kat sini. okey, tunggu aku kena pergi ambil barang dengan dia baru aku belanja dia makan besar. kek, kek dah biasa sangat makan. haha. ayat poyo di situ.

nak gambar adik aku? harapannn. memang takdelah. aku nak tangkap gambar dia tadi, pastu dia segan sebab rambut dah kena gilis oleh cekgu. hambek kau. bela lagi rambut tu. tak padan dengan budak sekolah.

oh, terkutuk lagi. okey la, i better off now. have a sweet dream all.

gambar mak ayah aku ada la. sudi tengok tak? eheee :D

footnote: aku dah cakap, jangan baca. klik juga siapa suruh.
footnote2: okey, off now. NOW!

2 comments:

Siti `Aisyah Mahmood said...

HAHA! ko ng adeq ko mmg sengal la aqish..

eh..ucap hepi besday kat dia erk.kata padan muka kat dia kena amek spm taon dpn..hehee..

lg satu..biaq betoi si zariq ne kreatif..huuu~~

Qis said...

haha! kan? padan muka nk spm taon dpn.

minat dia, dia buat la. klo tak, harapann. haha