Wednesday, October 13, 2010

sweet revenge

Assalamualaikum n Hi!


ikut hati, mati.
ikut perasaan marah, binasalah semua
ikut perangai budak'', pffttt tak matang langsung.

jangan bertindak terburu''
fikir apa kesan dan akibat daripada tindakan yang diambil
selidik kenapa dan mengapa
apa puncanya masalah tu berlaku
cari jalan penyelesaian
bukan tambah masalah.

cinta tidak mudah diganti
andai ianya mudah diganti
pasti tiada yang berperasaan dengki
pasti tiada perkataan kecewa
pasti tiada hati yang terluka.

cinta bukan segalanya
cinta tak menjanjikan apa''
cinta tak semestinya bersatu
cinta adalah apabila kita bahagia
melihat seseorang yang kita cintai bahagia.


dan awak,
ini untuk awak
khas buat awak D.

saya bahagia sangat
awak dah bahagia
walaupun tak sampai sebulan kita berpisah
baguslah.

saya harap sangat
awak boleh sayang dia
macam saya sayang awak.

awak tahu macam mana saya sayang awak?
baguslah kalau awak tahu
tapi kalau awak tak tahu
apa yang saya boleh buat.

awak selalu dalam doa saya.

quote: Educating the mind without educating the heart is no education at all.
-- Aristotle


quote 2: Follow your heart, but be quiet for a while first. Ask questions, then feel the answer. Learn to trust your heart.
-- Author Unknown

No comments: