Friday, March 12, 2010

the day has come

assalamualaikum n hi!

salam jumaat, salam ceria, salam sihat semua :)). kenapa aku macam happy semacam je ni?


aku akan berhibernate seketika. ini bermakna blog tidak akan diupdate selama beberapa hari. ceceh macam la kaw update blog selalu. huuu.

macam kenal je helang ni.

yes. langkawi, here i come! i am eager to go to langkawi since i was 18. so excited. malam ni akan terbang ke sana. huh, berangan la kaw. naik tren sudeyy.

cabel car.

aku teringin nak naik cable car ni. agak2 dapat tak? *grinned*

-klik gamba utk tgk dengan jelas-

semua gamba2 ni aku curi kat mr. google. heee. cantik sangat langkawi buat aku tak sabar je nak sampai sana bila tgk semua gamba2 ni. harap semuanya berjalan dengan lancar. amin.

speech: orang dah tak heran ngan langkawi. kaw baru nak g ke? hahaha~
+ speech: semoga Allah permudahkan segalanya. amin :)

hoh. get really excited,

2 comments:

Anonymous said...

huh.
jealous! i've never been there
lepas i mumayyiz!

well, enjoy enjoy eh xP

-zharul kacak yang gila miley cyrus :)

Qis said...

hahaha.
tq :)

got so many choc n jeruk here. ;p