Monday, March 22, 2010

awak, awak, awak dan awak! terima kasih.

ntah, aku rasa dihargai. :)

situasi 1
student
aku
teacher, teacher skola lagi eyh?
huh? o_0"
-gembira sebab terasa mukaku muda. hahaha~

i <3 them with all my heart
situasi 2

aku terima mesej dpd salah seorang sahabat aku

sahabatku
aku
aslkm qis, ko tgh wtpe?
wslm xxx, aku x wtpe. npe? ko ok?
aku ok. ko free? jom g mkn sama2 mlm ni.
alamak sori syg. xley la, aku ad 2syen mlm ni. ko ajk sape lagi?
la yeke? aku ajak ko je. egt nk blanje ko mkn kt xxx
baiknya ko. xpe la. aku ad kls. thx ;)
ala, aku rndu ko. hmm, xpe. lain kli aku ajak kuar msti ikut taw. huhu
-gembira sebab x penah ada orang offer nak blanje aku makan.


situasi 3
students
aku
macam mana dgn ujian baru2 ni? bole buat?
susa teacher.
apa yang susa? round off bole buat?
round off?
emm, bundarkan.
bole, yang tu bole.
bahagi? darab?
bole, tu semua bole.
habis tu apa yang susa?
ntah, soalan apa ntah*sambil salin nota*
=.="
-gembira sebab diorang bole apply kan apa yang aku ajar. :))

I've told you
situasi 4
aku tgh photostat kertas2 soalan untuk students aku pastu terpandang mak aku yang tgh prepare makanan tgh hari.
makku
aku
nape? nak ke?
ha? eyh..*geleng2 sambil pandang mesin photostat*
nah.*suakan sudu yang berisi mee dan daging dengan kuah hailam*
panas
tiup la*tiupkan utk aku :)*
aammm
dah, nak lagi?
tak nak. trime kasih*sambil sengih2 manja*
 dah lama kot tak kena suap. sayang mak lah. terbaekkk~

situasi 5
di mana aku baru mengalami kesakitan hati dan sahabat2ku banyak yang bagi kata2 semangat. thank you so much. tu je yang aku mampu bagi; ucapan terima kasih. aku bertuah sebab dapat kawan cam korang.

footnote: trime kasih korang sebab hargai aku. aku nak gtaw sesuatu, aku sayang korang weyh! :DD

trime kasih daun keladi dari,

7 comments:

i Pakcik Zharul said...

gahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
sweeetttt!!

jannerozman said...

ehh jelez r..

jelez nk kne suap..hehehe

ma, suapkan plz!
ngee~

Qis said...

pakcik: thx. as sweet as u are. ;)

jan: hahaha, go n get ur mom then buat muka mnja. mst dia suapkan nt. :D

jannerozman said...

hahah..
muke mnje ek?
japg die kte aku buang tebiat..

hahah

Qis said...

hahaha. gurau2 je tu. try 1st. mne taw nt dpt satu ciuman. wahhhh lg best! :DD

ney said...

kisz,tenkiu singgah my blog~ur blog pon,ape kurangnyer~canteq~folow u dear~

Qis said...

thank you ney. appreciate that :D