Tuesday, March 2, 2010

hari apa?

hari ni satu hari mendung tapi hujan tak turun pun. aku siap bole ttido sampai x sedar diri*perlu ke?* hahaha. oke2, memandangkan hari ni mendung. eyh jap2, aku bukan nak cter sal cuaca. =.=

tgh hari tadi secara tak sengaja aku tertengok *WHI. taw tak WHI tu ape? kalau tak taw err, buat-buat taw je oke? hahaha. topik yang diperbincangkan hari ni ialah "haluan sendiri". apa yang dibincangkan dalam topik ni? entahla en. aku pun tak taw. ngehngehngeh.

biala aku ringkaskan perbincangan tersebut. kasih ibu membawa ke syurga. pernah dengar ayat ni? ia cter tentang seorang ibu yang memaafkan anaknya setelah apa yang anak dia buat kat dia. aku sangat terharu kot sampai nak nanges. sob sob. ish, bila da jadi camtu nak salahkan sape? tak payah la cari kesalahan sape. yang lepas tak bole nak buat pape, yang penting betulkan kesilapan yang lepas dan jernihkan keadaan. tapi aku memang respect kat orang yang suka memaafkan ni. mesti hidup dorang bahagia je kan, kan?

oke, yang ni jiwang ckit kot. aku suka melodi lagu ni walaupun agak slow tapi bole layan la. tapi memandangkan aku masih baru dalam bidang blog ni*err, sengal jap*, aku tak reti nak upload video. so, enjoy lirik dia je bole?*grinned*

dafi-diantara
Di antara hatimu dan hatiku
Ada sebuah tanya yang tak terjawab
Adakah kau masih setia
Menjaga rasa cinta itu
Pada satu pelabuhan cinta

Di manakah rasa cinta itu
Ketika pertama kau mencintai aku
Di manakah rasa rindu itu
Ketika kau merindu dan selalu ku ada
Kau pun ada

Di manakah rasa cinta itu
Yang dulu pernah ada
Saat kau mencintaiku
Di manakah rasa rindu itu
Saat kau merinduku dan aku ada

Di manakah rasa rindu itu
Saat kau merinduku dan aku ada
Dan aku ada

*WHI-wanita hari ini

No comments: